PTC Update : 06 Mac 11 - Upgrade & Rent Refferal

Klik PTC - MENJANA PENDAPATAN DALAM USD! untuk maklumat lanjut.
Upgrade ialah bertukar kepada akaun berbayar yang mana menyebabkan harga setiap klik akan meningkat dan harga rent referral akan menurun.

 *Ini adalah contoh akaun yang telah aku upgrade.

Rent Referral adalah perkhidmatan menyewa downline selama sebulan yang disediakan oleh PTC sites. Dengan adanya rent referral korang tak perlu bersusah payah mencari downline sendiri. Pada peringkat permulaan macam aku ni payah nak yakinkan orang kerana payment proof pun tak ada lagi dan tak banyak sedangkan aku pulak diyakinkan dengan melihat payment proof upline aku. Rent referral sahaja jalan mudah untuk melihat perubahan pendapatan. Ia menambahkan jumlah pendapatan kerana anda mendapat point dari referral/downline anda.

*Ini pula contoh referral yang aku sewa, baru-baru ni. 

Enjoy and happy earning! =D

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails